Tässä kuva hupparipaidasta joka oli aivan ihana. Ja no onhan se vieläkin. On vaan mokoma niin kamalan paksu jä lämmittävä, ettei tämmönen kuumakalle voi tuota pitää. Kaveri ehdotti, että pitäisin sitä takkina, mutta taitaapi olla liian harva semmoiseen. Mutta kenties, vielä joskus tuotakin pidän. Tämä luomus oli kyllä tosi mukava neuloa ei siinä mitään ja nopeasti kaikenlisäksi valmistui. Minä niin rakastan nro 10 puikkoja Siinä tulee jälkeä nopeasti. Viikossa muistaakseni valmistui tuo. Korjatkoon, ken muistaa paremmin. Minun muistini on hyvä unohtamaan nämä tämmöset pikkuseikat kuten kuinka kauan meni ja oliko vaikea neuloa. Eihän sillä loppupeleissä ole mitään merkitystä kun se ilo tulee siitä tekemisestä. Ja noh ehkä vähän siitäkin, jos joskus onnistuu saamaan aikaan sellaisen työn jota kehtaa näytellä muuallakin kuin vain plogissaan. Mutta tömmöttii tässä välissä, kunnes saan jälleen uutta valmista aikaan.

Tekemässä olen nimittäin lyhythihaista neuletakkia joka neulotaan poikittain. En aiemmin ole sillä tekniikalla tehnyt mitään, mutta olen jo jotenkin ihastunut menetelmään. Helppoa, kun ei tarvitse lopussa yhdistellä kappaleita. Oikein mukava tekele. Toivottavasti siitä tulee semmoinen, mitä kehtaa pitää päällään.

Minä häivyn nyt, voikaa paksusti!